İnter-Mat

Teknik Servis

HP ServiceOne Expert Partner

hp-serviceone-partner

HP Garanti Paketleri Hizmetleri

HP Garanti Paketleri (Care Pack) ile ürün satın alınırken garantilerini değiştirilebilir, genişletilebilir ya da uzatabilmektedir. HP ürünlerinin arızalanması durumunda da, HP ServiceOne Expert Partneri olması avantajıyla, servis hizmetini kendisi HP müşterilerine sunabilmektedir. Bu sayede, tüm Türkiye’de HP ürünlerinin ömrünü minimum maliyetlerde ve maksimum vadede kullanılabilecek şekilde uzatabilmektedir.

HP Servis Seviyeleri
  • NBD(Next Business Day): Olası arıza durumunda ürüne Ertesi İş Günü Müdahale edilip problem belirlenecektir. Hizmet sadece mesai saatleri dahilinde geçerlidir(5X9). Hafta sonları ve tatil günlerini kapsamaz. Yedek parça stoklarda var ise arızalı parça değişimi hemen gerçekleştirilir. Yok ise siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır.
  • 7×24 4h.Response: Olası arıza durumunda ürüne 4 saat içerisinde müdahale edilip problem belirlenmektedir. Hizmet kapsamında 7 gün 24 saat servis verilebilmekte ve tatil günlerini kapsamaktadır. Yedek parça stoklarda var ise arızalı parça değişimi hemen gerçekleştirilir. Yok ise siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır. 1 No’lu servise göre yedek parça havuzu çok daha geniş olması nedeniyle stoktan temin edilme ihtimali daha yüksektir.7×24 6h.CTR(Call to Repair): Arıza durumunda 6 saat içerisinde onarım gerçekleştirilir. 7 gün 24 saat hizmet verilebilmektedir. Mutlaka stokta yedek parça tutulur.
  • 7×24 4h.Response Proactive: 2 No’lu servise ilave olarak 3 aylık periyotlarla olmak üzere performans ve problem teşhisi raporlaması hazırlanır ve iletilir. Sistem iyileştirmeleri ve önceden problem teşhisi gibi hizmetleri kapsar. Yedek Parça stoklarda var ise arızalı parça değişimi hemen gerçekleştirilir. Yok ise siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır.
  • 7×24 6h.CTR Proactive(Call to Repair): 3 No’lu servise ilave olarak 3 aylık periyotlarla olmak üzere performans ve problem teşhisi raporlaması hazırlanır ve iletilir. Sistem iyileştirmeleri ve önceden problem teşhisi gibi hizmetleri kapsar. Olası bir sorun önceden teşhis edilip değişim gerçekleştirilir.
HP Care Pack Ayrıcalıkları

Garanti


Müşterinin Kendi Başına Onarımı (Customer Self Repair)


Üretim hatalarına karşı koruma


Müdahale


Kazaları kapsamaz

HP Care Pack Hizmetleri
Müşterinin Kendi Başına Onarımı Zorunlu değil
Garanti hizmetine ek satın alınan servisler ile arttırılan çalışma zamanı süresi & performans
Daha hızlı müdahale sürelerini içeren olanaklar
Birim içine veya üzerine istem dışı sıvı sıçraması, elektrik dalgalanmaları, düşmeler ve diğer kazaları kapsar.
*HP CarePach Hizmeti ile kurumlar her bir garanti dışı onarım maliyetinde %44'e kadar tasarruf sağlar.

Teknik Servis İletişim Bilgileri

0312 441 88 41


0533 222 87 29


0312 441 95 15


bilgi@inter-mat.com.tr

HP Garanti Kapsamı

Ürün Kabul Ve Teslim Koşulları:
  • Ürünler servisimize gönderilmeden önce sitemizden garanti sorgulaması yapılmalıdır.
  • Ürünler anti statik koruyuculu veya kutulu şekilde, irsaliye ile teslim edilmelidir.
  • Ürünler hakkında kabul ve ret kararı servisimizin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.Hazır ürünler elden teslim alınırken “Arıza Takip Formu” karşılığı teslim edilir. Ürün kabul ve teslimi haftaiçi 08:30 – 17:30 saatleri arasında yapılmaktadır.
  • 90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmezKargoda hasar görmüş ürünler için “kargo durum tespit tutanağı” nın tutulması gerekir.
  • Seri numarası olmayan ürünler İnter-mat satış fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile teslim edilmelidir.Ürün servis bedeli olması durumunda, “Fatura Onay Formu” nu imzalanıp kaşelenmelidir.
  • Ürünlerin garanti ve servisteki işlem durum takibi web sitemizden yapılmaktadır.
  • Ürünlerin garanti ve servisteki işlem durum takibi web sitemizden yapılmaktadır.
  • İstanbul dışı arızalı ürün gönderimlerinde Yurtiçi Kargo firması ile gönderilmesini rica ederiz.
  • İnter-mat garanti belgesi ile satılmış kendi servisimizde işlem gören markalarımızı tabloda görebilirsiniz. Bu tablo dışında olan markaları Türkçe kullanım kılavuzlarında belirtilmiş olan servislerine götürülmelidir
Onarım ve Değişim:
  • Arızalı ürün servisimiz tarafından onarılır, onarımı mümkün olmayan durumlarda değişimi yapılır.
  • Ürün birebir değişim yapılamıyorsa bayi üzerinden iade edilmelidir, iadesi yapılacak ürünün aksesuarları tam olmalıdır.
Ürünü Garanti Kapsamı Dışına Çıkaracak  Kullanıcı Hataları:
  • Uygunsuz paketleme,
    Üründe çatlak ve kırık,
    Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
  • Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
  • Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
  • Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
  • Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi,
  • Yanık ve isli yongalar,
    Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
  • Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
  • Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
  • Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
  • Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
  • Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar.
  • Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
  • Virüslerden oluşan her türlü problemler,
  • Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
  • Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi,
  • Ürüne yanlış BIOS veya Firmware yüklenmesi,
    Ürünün içerisine sıvı girmesi,
  • Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi durumlarında ürün garanti kapsamı dışında onay verilmesi halinde ücretli işlem görecektir.